Zeta logo

A tartós kapcsolat

Nyitva tartás: H-CS: 6:45-15:30 P: 6:45-14:00

Weboldal térkép

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Nálunk nem tud a készlet elszállni!

Nálunk nem tud a készlet elszállni!

Mik az „ideális rendelés” jellemzői a számodra? A rendszeresen használt termékek kézhezvétele rugalmasan, akár már másnap? Ne legyen szükség nagyobb mennyiség megrendelésére, hogy megérje az neked; hanem akár kis mennyiségeket is rendelhess a termékekből? Ráadásul a legrövidebb idő alatt, határidőre szerezzék azt be, a darabköltség növekedése nélkül?

Mi tudjuk, hogy idő pénz; ezért a gyors és pontos anyagellátás érdekében Kanban rendszerben dolgozunk, hogy helyben azonnal elérhető kihelyezett raktárkészletet biztosítsunk neked. 

Nálunk Te „húzod” a rendszerünket; mennyiségben Te határozod meg, mennyit kérsz. Mi azt szerezzük be, amire Neked holnap szükséged van, méghozzá „éppen időben”!

Beépülő alkatrészek „éppen időben”

Egy gyártási folyamat szentháromsága, a megfelelő alkatrésznek, a megfelelő időben, a megfelelő helyre történő leszállítása. Annak érdekében, hogy az anyagkiszolgálás átfutási idejét akár 60-90 %-ban lecsökkentsük és a Te beszerzési feladatait minimalizáljuk, a lassú és körülményes „hagyományos komissiózó rendszer” kiváltása mellett döntöttünk. Az általunk szállított Kanban rendszernek köszönhetően nálunk mindig az vevőkör igényei alapján kiszámolt anyagmennyiség található.

Mi a Kanban rendszer lényege?

Mikor? Mennyit? Hova? A Kanban rendszerben a Just In Time („éppen időben”) elvét követve akkor kerül sor egy termék termelésére és kiszállítására, amikor arra szükség van. „Mi ma azt termeljük, illetve szerezzük be, amire neked holnap szükséged van” címszó alatt. Az igények kiszolgálását így közvetett módon teljesíthetjük.

Kanban rendszer a gyakorlatban?

A Kanban rendszer a polcra helyezett termékek fogyását figyeli igény szerinti időszakban. A szoftver automatikusan generálja a rendelést és jelentést küld megadott e-mail címekre. 24 órában figyeli az „eseményeket” és a fogyás érték bármikor lekérhető, így ebből számítható ki az aktuális készletérték. Így a Kanban rendszer valós fogyáson alapuló készletrendelést tesz lehetővé.

„Amikor a színek parancsolnak”

A kanban rendszer a Toyota szakemberének - a japán származású Taichii Ohno - fejéből pattant ki, az 1950-es években. Gyakorlati szempontból, a kanban rendszerben a vezérlésére használt eszköz a kártya (japánul: kanban), mely lehet piros, sárga és zöld. Az állomások között „keringő” kártyák adják meg az igény szerinti mennyiséget a megelőző állomásoknak, vagy a legyártott mennyiségeket a következő állomásnak.

A piros készlettartomány az elegendő készletet jelzi, ahol gyártásra/beszerzésre nincs szükség; míg a zöld a szükséges gyártást valamint beszerzést jelzi, ugyanis a zavartalan kiszolgálás érdekében itt a készletmennyiség növelésére van szükség.

Ahogy fogy, úgy pótoljuk

A Kanban rendszerben tehát egy mennyiség fogyása alapján irányítjuk a beszerzést, így a fogyott alkatrészek pótlása „húzza” azt. A Kanban rendszerben csökkent átfutási időket tudhatunk magunkénak és jó áttekintést kapunk az raktári állapotokról. Továbbá könnyen beállítható készletszintet biztosít a számunkra és kevesebb papírmunkával jár. Mivel nincsenek komissiózó jegyek, anyagkiadási bizonylatok.

Mire számíts egy rendelésnél?

Mivel a rendszer telepítése előtt felmérésre kerültek a rendszerbe bevonandó cikkek és azok fogyása, így a fogyás és termékméretek alapján meghatározásra kerültek a tároló konténerek számai és mennyiségei is.

Mindegyik konténer saját egyedi azonosítóval rendelkezik, mely tartalmazza a vevői, szállítói cikkszámát és a tárolóegységben tárolt darabszámát is. A feltöltött tárolóegységek a polcokon helyezkednek el.

Raktáros munkatársunk az igények szerint kiadja az árut a tároló konténerekből. Amennyiben egy konténer kiürül, akkor azt az erre rendszeresített műanyag raklapba teszi.

Egy választott időpontban távolról leolvasásra kerülnek a műanyag raklapba helyezett konténerek azonosítói, majd nálunk mindez megjelenik, mint rendelés. Igény esetén te is kaphatsz listát a felhasznált termékekről és az aktuális készletről.

A leolvasott adatok alapján összekészítjük a termékeket, majd futárszolgálattal kiszállításra kerülnek a csomagok. A számla postai úton vagy a csomagban érkezik hozzád!

Miért jó ez neked?

Kanban rendszer esetén helyben azonnal elérhető kihelyezett raktárkészletet tudunk biztosítani, rendszeres utántöltéssel és felügyelettel. A Kanban rendszer komoly üzemi munkafegyelmet és felelősségtudatot igényel tőlünk, de tapasztalt kollégáink az igények gyors reagálására rendezkedtek be.

Több mint 4000 termék (18Millió darab) található raktárunkban; mindenből annyi épp, ami valóban szükséges.  És mindegyik a megfelelő időben kerül oda, ahol arra szükség van! Így Te kényelmesen és nyugodtan végezheted a dolgodat!

Vissza a tetejére

Elérhetőség

ZETA KFT

  • Cím: H-1173 Budapest,
    512 utca 7. (Pesti út 5/A)
  • Levélcím: 1660 Bp., Pf. 383
  • Tel/Fax: (06-1) 258-18-88
  • Telefon 1: (06-1) 259-15-80 
  • Telefon 2: (06-1) 259-15-81
  • Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Web: http://zetakft.hu/
  • Nyitva tartás:
    H-CS: 6:45-15:30
    P: 6:45-14:00
  • Térkép (útvonaltervezés)

Adatkezelési tájékoztató pdf

Képviselt partnereink

Elérhetőségek

ZETA Kft.
H-1173 Budapest,
512 utca 7. (Pesti út 5/A)
Levélcím: 1660 Bp., Pf. 383
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Általános Szerződési Feltételek pdf
Adatkezelési tájékoztatót pdf
Telefon/Fax: (06-1) 258-18-88,
(06-1) 259-15-80,
(06-1) 259-15-81

Nyitva tartás:

H-CS: 6:45-15:30
P: 6:45-14:00

Közösség

Zeta Kft. címe

Weboldalunk használatával, olvasásával, az oldalon keresztüli levélküldéssel hozzájárul a cookiek használatához. Adatkezelési tájékoztató

Rendben